Handelsbetingelser

Levering, bytte- og returret


Leveringstid
5-7 arbejdsdage.
 
Levering
Ønsker du at få leveret varen til anden leveringsadresse, forskellig fra betalingsadressen, skal du udover faktureringsadressen blot udfylde leveringsadresse. Begge dele fremgår tydeligt på samme side.
Hvis du vælger, at få leveret til din arbejdsplads, husk da endelig at opgive virksomhedens navn, da vi ellers risikerer at varen returneres af fragtoperatøren.


Pakkepost
Alle varer sendes som pakker med GLS. Hvilket betyder at du til enhver tid kan følge din egen pakke via track and tracenr. hvis der skulle opstå et forsendelsesproblem.

Porto
Fragt af varer fra 2Lovely.dk afsendes altid fragtfrit med GLS indenfor Danmarks grænser.
Ved forsendelse til Grønland, Færøerne og andre lande end Danmark pålægges kr. 200,00 for pakkeforsendelser. 

Du skal være fyldt 18 år for at handle på 2Lovely.dk - er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

Hvis du fortryder dit køb
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail på: Info@2lovely.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde købet. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering, samt varens stand, når du sender den retur.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling, med samme betalingsmiddel som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
2Lovely.dk Frøslevvej 14, 2610 Rødovre.

Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere varen personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

Hvad skal du sende tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. Efterkrav.
Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på www.2Lovely.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtig skal jeg reklamere ?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:
2Lovely Frøslevvej 14, 2610 Rødovre.

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. Efterkrav eller lignende.
Husk varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.